האם המוצרים שאתם מוכרים באתר הינם מוצרים מקוריים?

כן, כל המוצרים המופיעים באתר הינם 100% מקוריים.

האם ניתן לשלם במזומן?

כן, ניתן לשלם במזומן לשליח בקבלת המשלוח. יש להכין סכום מדוייק, לשליח אין עודף.

האם אפשרי לשלם חצי במזומן וחצי באשראי?

כן, ניתן לשלם חצי במזומן לשליח עד הבית וחצי באשראי באמצעות נציג טלפוני של לייפסטה שעונים.

מה אני מקבל/ת ברכישת המוצר?

מלבד המוצר עצמו, אתה מקבל אריזה איכותית ויוקרתית מקורית של דגם המותג, בנוסף תג מקורי, ספר הדרכה מקורי, תעודת אחריות מקורית ועוד.

איך אני מבצע/ת הזמנה דרך האתר?

פשוט מאוד!

  1. לחצו על המוצר שברצונכם לרכוש.
  2. לחצו על כפתור “רכישה בקליק”.
  3. מלאו בקפידה את הפרטים המלאים שלכם.
  4. לשים דגש על מספר נייד, וכתובת מדוייקת ככל הניתן.
  5. במקרה שאתם מתכוונים לבחור באפשרות של “שליח עד הבית” – אנא מלאו כמה שיותר פרטים שיכולים לעזור לאותו השליח להגיע אליכם במהרה. (כגון: קומה, מספר דירה, הסבר איך להגיע לדלת שלכם וכדומה..).
  6. בחרו את סוג המשלוח שאתם רוצים.
  7. בחרו באפשרות התשלום שאתם מעוניינים.
  8. לחצו על כפתור “ביצוע הזמנה” בתחתית העמוד.
  9. שלמו עבור המוצר
  10. כל הכבוד! רכשתם בהצלחה את המוצר שלכם, אימייל מפורט על העיסקה יישלח תוך מספר דקות לכתובת האימייל שלכם, בנוסף תמיד אפשר ליצור איתנו קשר באימייל, בוואצאפ, טלפון ובאתר.

איזה סוגי תשלום אתם מקבלים?

אנו מקבלים את כל סוגי כרטיסי האשראי.

אם אתם מעוניינים בעיסקת תשלומים – גם את זה אנו מספקים לכם! עד 12 תשלומים ללא ריבית! שימו לב 12 תשלומים ללא ריבית!

  1. אנו מקבלים כרטיסי דיינרס
  2. אנו מקבלים כרטיסי ויזה
  3. אנו מקבלים כרטיסי ישראכרט
  4. אנו מקבלים כרטיסי לאומי קארד
  5. אנו מקבלים אמריקן אקספרס!
  6. אנו מקבלים העברה בנקאית
  7. אנו מקבלים העברות ורכישות דרך PAYPAL
  8. אנו מקבלים תשלום טלפוני
  9. אנו מקבלים תשלום דרך PAYBOX
  10. אנו מקבלים תשלום במזומן
  11. אנו לא מקבלים תשלום בשיקים!
  12. שימו לב! במקרה שבחרתם לשלם במזומן – אין עודף. לכן יש להכין סכום מדוייק.

אני מחפש/ת מוצר מסויים ואינני מוצא אותו באתר, האם אפשר להזמין אותו?

כמובן. קיימים מאות דגמים, אנא צרו איתנו קשר ואנו נדאג לספק לכם את הדגם שאתם רוצים במחיר טוב ביותר בישראל עם המשלוח המשתלם והמהיר של לייפסטה שעונים – חנות השעונים המובילה בישראל.

האם השליח מתקשר לפני ההגעה לכתובת שלי?

כן. השליח דואג ליצור קשר עם הלקוח על ידי מספר הפלאפון כחצי שעה לפני ההגעה. חשוב לציין שבמקרה של תשלום במזומן לשליח – אין לשליח אפשרות להחזיר עודף, לכן חשוב לזכור להכין סכום מזומן מדוייק.

קיבלתי את השעון שרכשתי והוא לא מוצא חן בעיניי, אני יכול לבצע החלפה?

כן. חברת לייפסטה שעונים כפופה לחוק הצרכנות הישראלי.

אם קיבלתם שעון ואינו מוצא חן בעינכם אתם יכולים להודיע לנו תוך 24 שעות על ידי שליחת אימייל לכתובת האימייל שלנו, או למספר הוואצאפ שלנו.

האם אני יכול להחזיר את המוצר שרכשתי?

כן. חברת לייפסטה שעונים כפופה לחוק הצרכנות הישראלי.

חשוב להודיע לנו עד 24 שעות לאחר קבלת המוצר על כך. חובה להחזיר את השעון במצבו המקורי ללא הקטנת רצועה וכולל השקית, הקופסא הטיקט והניילון.

האם אני מקבל חשבונית עבור הקנייה באתר?

כמובן. את החשבונית תקבלו לכתובת האימייל שלכם לאחר אישור הרכישה.

המשלוחים מתבצעים לכל חלקי הארץ?

  • לייפסטה שעונים מפעילה רשת שליחים מקצועית אשר מגיעה לכל חלקי הארץ.
  • לייפסטה שעונים מספקת משלוחים גם מעבר לקו הירוק.
  • אם המשלוח מתבצע לאזור הערבה והנגב יש ליצור קשר טלפוני לפני הרכישה.

האם אתם מספקים אחריות עבור השעון שרכשתי?

לייפסטה שעונים מספקת תעודת אחריות צמודה לכל רכישה בהתאם לתקנון האתר והיצרן לתקופה של 24 חודשים מיום רכישת המוצר באתר.

כמו כן, לרשות לייפסטה שעונים מעבדת שירות תיקונים לשעונים מתקדמת אשר מספקת שירותי תיקונים חיצוניים אף למשווקי שעונים אחרים ואתרים מתחרים, אשר אין להם מעבדת תיקונים מוסמכת ומאושרת. לכן חשוב תמיד לוודא לפני רכישה באתר מתחרה האם הוא מספק שירות זה והאם הוא מוסמך לכך.

האם אפשר לשלם עבור המוצר בתשלומים?

“לייפסטה שעונים” קשובה ללקוחותיה ולכן מספקת שירות תשלומים בכרטיס אשראי עד 12 תשלומים ללא ריבית! עבור רכישת המוצר שלכם.

תפריט
Close

סל קניות שלי

Close

רשימת משאלות

נצפו לאחרונה

Close
Close

Close

קטגוריות